Ciljana skupina: učenici nižih razreda osnovne škole, od 7 godina do 10 godina.
Misli, osjećaj, mijenjaj
U današnjem obrazovnom sustavu poseban naglasak se stavlja na usvajanje kognitivnih vještina, no za pravilan razvoj djece nužno je razviti i uvježbati određene socioemocionalne vještine i kompetencije. Ovakve vještine omogućuju djeci da se lakše nose s eventualnim emocionalnim poteškoćama kasnije u životu te da lakše sačuvaju mentalno zdravlje. Kroz učenje o emocijama, mislima i ponašanju pomažemo djeci da se u zahtjevnim razdobljima odrastanja lakše nose s teškoćama. Jako je važno da djeca krenu učiti o tim vještinama u ranijoj dobi kada se posebno razvija sposobnost emocionalne samoregulacije.
Za normalno funkcioniranje djeteta važno je razviti niz adaptivnih strategija za regulaciju emocija. U razdoblju srednjeg djetinjstva djeca započinju koristiti strategiju rješavanja problema i traženja socijalne podrške. Djeca u ovom periodu mogu kroz dodatan poticaj razviti osjećaj emocionalne samoefikasnosti, tj. osjećaj da može kontrolirati vlastita emocionalna iskustva. Ovakav osjećaj povezan je s povoljnijom slikom o sebi, optimističnijim pogledom na život i višim stupnjem samopouzdanja.
Cilj radionica: kod djece razviti psihološku otpornost na svakodnevne stresne situacije kroz poboljšanje emocionalne samoregulacije.
Program trenutno nije aktivan!
Trajanje:
Termin:
Cijena:
Lokacija: K.Purića 13, II kat (OŠ Nova škola)
Voditelj: Kristijan Žibrat, mag.psych. Kvalifikacija: magistar psihologije, sveučilišni asistent, student doktorskog studija psihologije na FFZG-u Institucija: Hrvatsko katoličko sveučilište, Odjel za psihologiju